Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Busan vill inte!!!

Av Sandra Månsson - 23 mars 2011 08:23

Sitter och tittar på Zeb och min rottistik Busan. Zeb försöker att övertala henne att tutten är det godaste som finns. Först suger han lite på den för att visa henne hur man gör. Sedan ger han den till henne. Busan smakar lydigt på tutten men kan inte riktigt fatta vad det är som gör den så god. Alltså spottar hon genast ut den. Zeb gör ett nytt försök för att få henne att förstå. Han visar, och ger den till henne igen. Men hon vill inte! Zeb blir fruktansvärt ledsen. Tårarna rinner i floder. Jag kan förstå hans besvikelse. Han ger bort det bästa han har och hon vill inte ha den. Men Busan finner sig snabbt, så när han ger den henne igen suger hon lydigt på tutten. Snabb som en vessla smiter hon från sin plats under bordet. I flyckten spottar hon ut tutten men det ser inte Zeb. Han sitter kvar och tittar efter henne. På hans läppar syns ett nöjt leende.

 
 
Eva

Eva

23 mars 2011 12:07

Hahaha, vad gulligt!! Det är inte lätt det där.. :)

http://www.evislillablogg.bloggplatsen.se

 
Annelita

Annelita

23 mars 2011 12:42

Men så härligt :)

http://giraffen83.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

julia

23 mars 2011 17:36

hehe herregud då! ser de där framför mig, måste varit en underbar syn :D

 
Sofie

Sofie

26 mars 2011 14:58

Haha! :) Vilken syn. De är söta de små.:)

http://sunhill.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Månsson - 25 maj 2012 23:07

Idag har det varit en sån där evighetsdag känns det som. Upp som vanligt runt sexsnåret med lillparveln. Jag var faktiskt ovanligt trött. Jag brukar inte vara särkskilt morgontrött. Men under den gångna veckan har jag varit som en smärre sömngångare ...

Av Sandra Månsson - 15 maj 2012 08:29

Har knappt sovit alls i natt igen.   Kan inte fatta varför det ska vara så jäkla svårt att få sova. Ja det går väl över hoppas jag. Men eftersom sömnen lyst med sin frånvaro i natt var man så där lagom pigg när det var dags att gå upp och väcka Alex....

Av Sandra Månsson - 30 november 2011 21:17

Måste faktiskt erkänna att jag känner mig ganska nöjd med mig själv idag. Det har inte varit den bästa veckan ur viktväktarsynpunkt. Mycket gott har slunkit ner  . Inte nog med dessa "synder" så slank det ner både en tårtbit och lite kakor när vi had...

Av Sandra Månsson - 14 november 2011 13:16


Har varit sjukt trött idag. Sällan det känns som att jag ska somna vid frukostbordet . Men men kaffe är som en mirakelmedicin mot trötthet. Alltså blev det några koppar.  Trots stormen ute klädde vi på oss jag och Zeb och tog en promenad upp till pos...

Av Sandra Månsson - 13 november 2011 20:09

Väldigt länge sedan jag var här och skrev. Verkar som aldrig tiden riktigt räcker till. Eller så är det lusten som inte funnits för att skriva nått. Hela långa sommaren har gått åt till att jobba och jobba mer. Men som vanligt blir det ju vinter och ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards