Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Rubrik saknas

Av Sandra Månsson - 31 mars 2011 12:30

Har idag bara plockat och städat på Zebs rum. Känner mig inte riktigt pigg:-( Har ont i huvudet och liksom lite värk i kroppen. Man får hoppas att Zeb inte lyckats smitta mig med förkylningen som han gått och haft hur länge som helst. Men det är ju ingen mening att man far med honom till doktorn. Det går över av sig själv säger de alltid. Sitter och funderar hur jag ska få någon bra ordning på barnens kläder. Just nu har de varsin lite byrå som deras kläder inte riktigt får plats i. De skulle behöva en varsin garderob. Promblemet är att det inte får plats på deras rum. Ja det blir något att fundera på. Men jag tror att funderandet får fortsätta en dag med mindre ont i huvudet....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Månsson - 25 maj 2012 23:07

Idag har det varit en sån där evighetsdag känns det som. Upp som vanligt runt sexsnåret med lillparveln. Jag var faktiskt ovanligt trött. Jag brukar inte vara särkskilt morgontrött. Men under den gångna veckan har jag varit som en smärre sömngångare ...

Av Sandra Månsson - 15 maj 2012 08:29

Har knappt sovit alls i natt igen.   Kan inte fatta varför det ska vara så jäkla svårt att få sova. Ja det går väl över hoppas jag. Men eftersom sömnen lyst med sin frånvaro i natt var man så där lagom pigg när det var dags att gå upp och väcka Alex....

Av Sandra Månsson - 30 november 2011 21:17

Måste faktiskt erkänna att jag känner mig ganska nöjd med mig själv idag. Det har inte varit den bästa veckan ur viktväktarsynpunkt. Mycket gott har slunkit ner  . Inte nog med dessa "synder" så slank det ner både en tårtbit och lite kakor när vi had...

Av Sandra Månsson - 14 november 2011 13:16


Har varit sjukt trött idag. Sällan det känns som att jag ska somna vid frukostbordet . Men men kaffe är som en mirakelmedicin mot trötthet. Alltså blev det några koppar.  Trots stormen ute klädde vi på oss jag och Zeb och tog en promenad upp till pos...

Av Sandra Månsson - 13 november 2011 20:09

Väldigt länge sedan jag var här och skrev. Verkar som aldrig tiden riktigt räcker till. Eller så är det lusten som inte funnits för att skriva nått. Hela långa sommaren har gått åt till att jobba och jobba mer. Men som vanligt blir det ju vinter och ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards