Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Söndag

Av Sandra Månsson - 3 april 2011 08:04

Jag vet inte riktigt varför men söndagar är de tråkigaste dagarna på hela veckan.  Inget finns kvar av helgens nöjen. Man bara väntar på den nya veckan, gör tråkiga saker hela dagen. Tar hand om tvätt, städar, skriver matlistor inför kommande vecka. Ja kort och gott skittråkiga saker. Idag hjälper inte vädret till heller. Grått och blött överallt. Mina hundgårdar ser ut som pooler så hundarna kan inte vara ute heller. Funderar på vad man ska göra för att det ska bli lite roligare söndagar. Man skulle kanske vända på helgen lite. Allt tråkigt skitgöra skulle göras på fredagkvällen i stället så att  man hade söndagen att se fram emot. Men jag vet inte jag. Tror inte att det skulle bli så populärt hos övriga familjemedlemmar. Fredagskvällen är på nått sätt helig. Då ska vi alla snällt sitta vid tv:n tillsammans. Nä kanske det är dags för lite nyordning!!!

 
 
Eva

Eva

3 april 2011 13:12

Men där sa du nå´t! Varje söndag skulle göras till nåt kul, ja :) Men vad...?

http://www.evislillablogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Månsson - 25 maj 2012 23:07

Idag har det varit en sån där evighetsdag känns det som. Upp som vanligt runt sexsnåret med lillparveln. Jag var faktiskt ovanligt trött. Jag brukar inte vara särkskilt morgontrött. Men under den gångna veckan har jag varit som en smärre sömngångare ...

Av Sandra Månsson - 15 maj 2012 08:29

Har knappt sovit alls i natt igen.   Kan inte fatta varför det ska vara så jäkla svårt att få sova. Ja det går väl över hoppas jag. Men eftersom sömnen lyst med sin frånvaro i natt var man så där lagom pigg när det var dags att gå upp och väcka Alex....

Av Sandra Månsson - 30 november 2011 21:17

Måste faktiskt erkänna att jag känner mig ganska nöjd med mig själv idag. Det har inte varit den bästa veckan ur viktväktarsynpunkt. Mycket gott har slunkit ner  . Inte nog med dessa "synder" så slank det ner både en tårtbit och lite kakor när vi had...

Av Sandra Månsson - 14 november 2011 13:16


Har varit sjukt trött idag. Sällan det känns som att jag ska somna vid frukostbordet . Men men kaffe är som en mirakelmedicin mot trötthet. Alltså blev det några koppar.  Trots stormen ute klädde vi på oss jag och Zeb och tog en promenad upp till pos...

Av Sandra Månsson - 13 november 2011 20:09

Väldigt länge sedan jag var här och skrev. Verkar som aldrig tiden riktigt räcker till. Eller så är det lusten som inte funnits för att skriva nått. Hela långa sommaren har gått åt till att jobba och jobba mer. Men som vanligt blir det ju vinter och ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards