Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Sandra Månsson - 22 mars 2011 14:49

Hur skönt som helst. När jag hämtade hem min prins var allt frid och fröjd. Han satt lugnt och lekte med klossar när jag kom. Nu ska vi ut i "aprilvädret" fast det inte är april än. Min stora kille Alex hade haft en jättebra dag i skolan. Han sköter sig utmärkt och det är så skönt att höra. När han började skolan i fjol var det bara tok varje dag. Men nu sköter han både skolan och läxan. Jag blir så himla stolt över honom.

Av Sandra Månsson - 22 mars 2011 12:33

Lilla Zeb började ju sin dagisbana så bra. Ingen gråt eller skrik. De första dagarna i dagis var bara en dans på rosor. Men efter en vecka blev han snorig och har därför varit hemma i några dagar nu. Så idag var det dags igen. Men näää Zeb vill absolut inte vara där. Så fort hans små fötter nuddade golvet satte gråtlåten igång. Än hur personalen lirkade och pockade så ville han inte lämna min famn. Till slut bestämde vi att jag skulle stanna tills han skulle sova för att se om det går bättre när han vaknar. Så med tungt hjärta lät  jag mitt hjärta somna i min famn för att sedan lägga ner honom i vagnen och lämna honom i personalens vård. Bara att hoppas att allt går bra nu då.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards