Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Sandra Månsson - 25 mars 2011 14:07

Gud vad trött jag är på dettta väder. Man kan inte vara ute alls. Går man ut bara några minuter så svider det i skinnet allt skräp (barr, kvistar, snö) som blåser omkring. Jag blir så less och trött när man bara kan sitta inne. Zeb blir sur och grinig han med. Men det är ju helt omöjligt att vara ute med honom nu. Det började ju tina så fint men nu är hela vår gård täckt av is. Inget lämligt underlag för någon som precis har börjat gå. Allså sitter vi inne och gör ingenting. Känns som att våren är väldigt avlägsen. När blir det vår? Hela mars har snart passerat och det har nästan inte tinat bort någon snö alls. Det må vara till glädje för alla skoterfreak. Men det är ju inte ens bra skoterföre längre. Alla spår är ju stenhårda. Nu vill jag ha varmt och skönt så att man kan vara ute. Idag har jag varit iväg till veterinären och röntgat  Busans höfter och armbågar. Bara att vänta på resultatet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards